Jimmy-Shana-Mexico.reismee.nl

Dag zeven en acht

De afgelopen twee dagen waren niet noemenswaardig speciaal, vandaar een korte update: telkens veel aan het strand gelegen onder zo'n cabana, gezwommen in zee en in het zwembad, lekker gegeten en teusjes gedronken. Meer hield het niet in! Morgen gaan we naar natuurpark Xel-Ha, ze komen ons al twintig voor acht ophalen dus op tijd opstaan!

De zon is hier verraderlijk, zelfs met factor 50 meerdere keren is het mijn velletje toch niet gelukt helemaal zonnebrand vrij te blijven. Vandaag dus noodgedwongen wat meer de schaduw opgezocht, voor een genezend velletje :D!

Mama, leuk dat de poesjes en de oudjes het goed stellen!! Superschattig dat ze zo herkenbaar zijn, zo is vooral Niggy ook bij ons :D. Heb je de oudjes al meegepakt naar ons huisje? Wat vinden ze ervan? Heb hen ook de link van deze blog doorgestuurd maar weet niet of ze het al hebben gelezen, tante Karin heb 'k het ook doorgemaild normaal. Qua dat duiken hoef je nergens mee in te zitten, tis met begeleiding van het hotel zelf en er is maar één andere duiker mee dus in minigroepje. Daarom moest hij ook tonen dat hij 't nog kon en dat ging perfect, no worries! Tis niet alsof hij iets zots doet zoals.. uit een vliegtuig springen of zo he, hehehehe!

Dikke zoen van de zatte zongenieters!